Thursday 24 March 2016

Akhirnya terbongkar! Inilah cerita sebenar gadis 18 tahun tiba-tiba kahwin Pakcik 62 tahun

#HINA sangat ke kahwin dengan orang tua”, kata Nur Nasirah Nazri yang berusia 18 tahun dan baharu berkahwin dengan suaminya yang berusia 62 tahun, Ismail Lambak baru-baru ini.

#Nur Nasirah membuat komen tesebut susulan gambar-gambar perkahwinannya menjadi viral di Facebook sehingga mendapat komen negatif daripada netizen yang mempersendakan perkahwinan pasangan itu.

#“18 tahun gaiisss, 18 tahun. Allahu, rasa pedih menusuk kalbu gaiss. Hahahahaha,” tulis sebuah laman fan page di Facebook yang disertai dengan emoticon gelak ketawa.



#Hilang sabar dengan apa yang dituliskan itu, Nur Nasirah, isteri kepada Ismail Lambak, tampil mempersoalkan tindakan laman berkenaan.

#“Terima kasih banyaklah ye admin sebab hebohkan perkahwinan saya. Sebenarnya saya kasihan pada admin. Yelah kan, pasal orang muda seperti saya nikah dengan orang tua dijadikan bahan lawak.

#“Lawak sangat ke? Sebenarnya lawak atau nak jadi batak? Admin tak pernah ke dengar gosip orang muda kahwin dengan orang tua? Terima kasihlah buat saya jadi hotsuff sekejap.

#“By the way, banyaknya pahala awak kan sampai nak mencari dosa? Hal orang sedap saja kita gelak-gelakkan. Tetapi bila ada orang bercerita tentang hal kita, pandai pula nak melenting.

#“Hina sangat ke muda kahwin dengan tua? Perkahwinan saya yang sah kot? Bukannya buncit dulu baru nak kahwin,“ katanya.

#Menurut Nur Nasirah, dia sebelum ini ambil pendirian untuk berdiam diri, namun disebabkan gambar dia dan suaminya dijadikan bahan jenaka, menyebabkan hilang sabar lalu tampil menegur tindakan sesetengah pihak itu.

#Gambar perkahwinan pasangan bahagia ini turut membuatkan selebriti dan pengacara terkenal, Faisal Ismail berkongsikan di ruangan Facebooknya sambil mengucapkan tahniah.

#“Tahniah diucapkan kpd Pak Cik Ismail Lambak 62 yang kahwin dengan gadis comel 18 tahun… inilah dinamakan jodoh, jangan jeles-jeles..jadikan inspirasi.. eh?,” katanya di laman Facebooknya.


0 comments :

Post a Comment