Thursday 14 April 2016

Sayu...Si Bapa Memeluk Tubuh Anak Bongsunya Yang MAUT Dalam Kemalangan !!!

tangis01.transformed

Sayu…Si Bapa Memeluk Tubuh Anak Bongsunya Yang MAUT Dalam Kemalangan !!!Tampin: Suasana sedih menyelubungi lokasi kemalangan apabila seorang bapa hanya mampu menangis sambil memeluk tubuh anaknya yang meninggal dunia selepas motosikal ditunggang dirempuh lori tangki dalam kejadian langgar lari di Kilometer 4, Jalan Gemas–Tampin, Jalan Desa Permai berhampiran Kampung Keru, di sini, jam 8.30 malam kelmarin.
Yaacob Abd Hamid, 61, tiba di lokasi sebaik dimaklumkan kejadian menimpa anak bongsunya, Abdul Qayyum Maula, 20, yang juga penuntut Politeknik Port Dickson (PPD). Dia memeluk anaknya sambil menangis menyebabkan ramai yang berada di situ turut berlinang air mata.
Dengan linangan air mata, Yaacob sempat meminta maaf kepada anaknya sebelum membaca beberapa ayat suci al-Quran sementara menunggu kedatangan polis.
Kemalangan berlaku ketika Abdul Qayyum Maula yang juga penuntut tahun tiga kursus kejuruteraan elektrik dalam perjalanan pulang dari rumah rakan sebelum Honda EX5 ditunggang dirempuh lori tangki.

0 comments :

Post a Comment